skinandcosmetics.blogg.se

Tender care mot huden

Publicerad 2016-01-16 12:00:00 i Allmänt,

Har ni hört talas om Tender Care från Oriflame? Det har funnits jättelänge och det märks nu när jag hamnat i Oriflameträsket igen. När kvinnor som är äldre än mig ser Tender Cares söta lilla burk så utbrister de:
"Men, finns Tender Care kvar? Det köpte jag redan på 80-talet!! En sån måste jag ha!!"
 
                     
 
 
Det är lite av ett universalmedel. Det är skönt att ha på läpparna (ej beroendeframkallande såsom lypsyl kan vara), du kan ha det på torra armbågar, du kan ha det på spruckna hälar, du kan ha det på hud som är torrt som fnöske. Om du bränner dig på kokhett vatten så släng på lite Tender Care så blir det inga brännskador. Människor med psoriasis har sagt att det dämpar deras rodnader. Detta uttalande baserar jag enbart på vad jag har hört från folk som har använt Tender Care, jag vet alltså inte om det finns någon vetenskaplig studie på detta. Men så många människor kan inte ha fel!! Dess blandning av mjukgörare, bivax och E-vitamin är så effektiv att formulan har varit densamma sedan den skapades år 1980. Varför avbryta ett vinnande koncept liksom?
 
Och vet ni vad det bästa är? Att från och med idag finns ett sött litet paket att köpa med 4 (!) st Tender Care i olika smaker: Vanilj, kola, kokos och körsbär.
 
Jag ljög! Det är inte alls det bästa. För det bästa är priset! Det är 50% på paketet. Nu kostar det bara 249 kr. Alltså 62 kr/burk. Ordinarie pris per burk är 115 kr.
             
                
 
 
 
Ni hittar setet här!!
 
Resten av utbudet hittar ni som vanligt i min BeautyStore
 
Puss & Kram!
/Elin. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela