skinandcosmetics.blogg.se

Det här med glansiga läppar!

Publicerad 2016-07-21 15:47:31 i Allmänt,

Det har släppts ett nytt läppstift! Eller, läppstift är väl synd att säga för det här är ett flytande läppstift. Ett glänsande läppstift. Ett otroligt glänsande läppstift! Då tänker ni att "jamen då sätter det sig överallt, på kaffekoppen, i håret, osv..." Men ni kan inte ha mer fel!
När jag och en kompis provade det för första gången (ja, det slutade med att hon beställde ett) så blev vi lite betagna faktiskt. Det kändes inte glansigt eller kladdigt, det kändes som ett helt vanligt läppstift. HUR kan ett superglansigt läppstift sitta så bra?! Jag skiter högaktningsfullt i svaret, jag är bara glad att det är så!! :-)
 
Ordinarie pris är 179 kr men nu är priset 109 kr och finns i dessa 8 färger! Lite coola är de allt! :-)
 

Hoppas du är modig nog att testa!
Du hittar katalogen här!
 
Puss & Kram, Elin.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela