skinandcosmetics.blogg.se

Så pinsamt!

Publicerad 2016-07-20 13:11:36 i Allmänt,

Något ytterst pinsamt hände häromdagen!
 
Jag har börjat följa Game of Thrones. Fast det är inte det som är det pinsamma, jag kommer till det.
Jag passar på att titta på ett avsnitt varje dag medans jag åker tåg till jobbet.
Så jag stoppade i mina nya hörlurar i öronen, ett par iPhonehörlurar, och tryckte på play, bra ljud i de där hörlurarna!
Ni som har sett Game of Thrones vet att nästan alla avsnitt innehåller snuskscener, ganska detaljrika och högljudda sådana. Bara DET är ju pinsamt att titta på när man har en främmande människa bredvid sig i tågsätet.
Och självklart var det en väldigt långdragen snuskscen i detta avsnittet. Men det är inte det som är det pinsamma i händelsen!
 
Dagen efter gjorde jag samma sak, men tryckte denna gången på play innan jag stoppade hörlurarna i öronen.
Upptäckte då att iPhonehörlurarna inte är kompatibla med min Acer-surfplatta så ljudet var inte bara i mina öron. Ljudet var i hela tågkupén! Så det blev tyvärr inget avsnitt den tågresan.
 
Men dagen innan var det ju ett högljutt avsnitt!! Där har jag alltså suttit i godan ro och tittat på snusk med högt ljud för alla att höra utan att märka det!
 
VARFÖR SA INGEN TILL MIG?!?!  Där satt alla och lyssnade till när Lord Baelish skulle lära upp lyxhororna i stan hur de skulle låta och röra sig för att göra kunderna nöjdare än en pms-kvinna som får choklad! Och de var tydligen svårlärda för han var tvungen att lära dem om och om igen!!
 
Det här är ett pendeltåg! Samma människor varje dag! Ytterst pinsamt!
 
En lärdom; kolla alltid så att hörlurarna fungerar ihop med enheten! 
 
Puss & Kram, Elin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela