skinandcosmetics.blogg.se

Blue Wonders!

Publicerad 2016-06-18 13:54:00 i Allmänt,

Det finns en ny sommarserie i nya katalogen som heter Blue Wonders.
Det finns parfym (EdT), showergel och body cream.
 
 
Visst är de fina och ser somriga ut?! Dessutom så luktar de gott! Det står att doften är som vattenhyacint. Nu vet inte jag exakt hur en vattenhyacint doftar så jag kan inte gå i god för att stämmer. Jag vet bara att den luktar ljuvligt!
 
Här hittar ni parfymen, shower gel och body cream! Bra lanseringspriser nu också! :-)
 
Parfym (EdT) 50 ml för 129 kr
Shower gel 200 ml för 49 kr
Body Cream 200 ml för 89 kr
 
Hela katalogen hittar ni här!
 
Puss & kram, Elin.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela