skinandcosmetics.blogg.se

En Oriflame-dag på altanen :-)

Publicerad 2016-06-12 18:56:21 i Allmänt,

Idag har jag och min goa vän Helena nördat oss. Med Oriflame såklart!
Med kaffet påsatt (!) och katalogerna och massa produkter framme så slog vi oss ner i sofforna på uteplatsen och började nörda! HEAVEN!!
 
Hon visade mig massa nyheter och svag som jag är så sa jag åhh...ahhh...oohhh...mmm...om precis allting. Jag undrar vad grannarna trodde...
 
Men i alla fall, det har kommit en ny hudvårdsserie som jag blev ganska såld på, Eco Beauty. Den är Fairtrade-certifierad. Alltså inga skumma ingredienser i den utan helt naturligt. Vi gillar naturligt.
Flaskan till vänster är en toner men det är så fiffigt att det är en sprayflaska. Alltså kan man spraya den i ansiktet lite när man vill för att fräscha till sig. Perfekt för mig som jobbar vid datorn hela dagarna.
Flaskan till höger är en facial oil. Dagens kommentar på altanen: "Man känner sig som en babyröv i ansiktet efteråt". Jag antar att hon menar len men det framgick inte riktigt.
 
 
 
Den ska testas helt klart.
 
Vi provade vidare:
 
 

Fotspray. Egentligen är den till för svullna och äckliga fötter men så är det den där lilla detaljen att den doftar väldigt gott så för er som har fotsvett är den perfekt! Torkar väldigt snabbt. Fötterna kyldes ner och kändes inte alls svullna efteråt. Jätteskön känsla! Jag provade den nu för flera timmar sen och mina fötter luktar fortfarande mumma. Om du skyndar dig hit kan du få lukta på dem. Jag vet att du vill!
 
Det är alltid lika roligt att komma hem till Helena och kolla in hennes Oriflameskåp:
 

Jag är fullt medveten om att min uppenbarelse speglar sig i glaset men kan ni vara så snälla och fokusera på innehållet i skåpet?
 
Det finns så mycket roligt i katalogen den här gången. In och kika här!!
 
Vi provade såklart MASSA andra produkter också. Vill du joina nästa gång så säg till :-)
 
Puss & kram, Elin.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-12 21:47:15

Jättekul nästa gång jag vill var med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela