skinandcosmetics.blogg.se

VAD är oddsen?!

Publicerad 2016-06-16 13:24:40 i Allmänt,

En dag i veckan sitter jag i Uddevalla och jobbar. Jag visste att jag skulle vara ensam på kontoret hela dagen och inte träffa en enda människa. Därför passade jag på att ha en äckeldag. Har ni också äckeldagar ibland? Det innebär: Ingen dusch på morgonen, fett hår och fullständigt osminkad. Det innebär säkert en massa annat äckligt också men jag kommer inte på det just nu. Inte för att det egentligen är äckligt att inte duscha på morgonen eller gå osminkad. Ni måste förstå mig rätt nu! Normala människor är inte alls äckliga i sådana situationer men nu snackar vi om en Rickmarkare. Och just idag är jag extra äcklig eftersom jag sov oroligt hela natten och svettades som en gris. Dessutom flår jag på överkroppen eftersom jag brände mig förra helgen. Och självklart valde jag en klänning med smala axelband just idag. Ja, ni fattar.
 
Som sagt, jag visste att jag skulle var själv på kontoret idag.
 
Jag visste fel. I morse stegade en man in på kontoret och sade att han skulle hänga här hela dagen för att tömma AC-boxarna (eller vad nu sådana kallas). En snygg man. En otroligt snygg man. Trevlig också. Och lång. Och pratsam. Det tog 40 minuter för varje box att tömmas och då ville han vara social under tiden. Men vad f*n!! Jag har ju en äckeldag idag! Var han tvungen att komma just idag?!?!
 
Kontoret är stort och när han var i andra änden av kontoret så lade jag en liten fis. Bara en pytteliten. Jag var faktiskt tvungen. Tror ni inte f*nskapet kommer rännande snabbt till mitt rum av någon anledning 2 sekunder senare. Och jag lär mig aldrig att det är de små fisarna som luktar värst!!
 
När jag kommer hem ska jag ta en lång dusch och fräscha till mig rejält! Sen ska jag tänka tillbaka på den här dagen som om den aldrig existerade!!
 
Puss & kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela