skinandcosmetics.blogg.se

Nytt hårgrejs...

Publicerad 2016-10-17 18:00:00 i Allmänt,

Ni vet de där hårprodukterna jag skrev om i vintras, kolla här, de har nu kommit i en uppdaterad variant!
Jag ska SÅÅÅÅÅ köpa hela setet!!! Eftersom det är nylansering så är det självklart ett bra erbjudande på det.
Köp alla 3 produkter för 149 kr!!!
 
Schampo, balsam och hårinpackning.
 
Alltså, ni måste testa! Kolla i katalogen på sid 99!! Erbjudandet gäller fram t.o.m. 3 november.
Ni vet den där Dove-reklamen som gick på tv för några år sen när tjejen står i duschen och schamponerar håret och åmar sig som att hon inte alls schamponerade håret utan gjorde något helt annat, SÅ känns det med dessa hårprodukter! Ni vill bara inte gå miste om det. Era män kommer undra varför ni helt plötsligt duschar och tvättar håret så ofta!
Även om jag är direktförsäljare så behöver ni inte alls ha med mig att göra, om ni inte VILL det förstås men det känns som ett HELT annat blogginlägg ;-), utan ni kan istället beställa online och få grejerna hemskickade.
Detta gör ni i min Beautystore, så enkelt!
 
Återkoppla gärna och berätta hur första schamponeringen var! Fast please, inga detaljer! Jag vill bara veta vad ni tyckte om själva produkten!!
 
Puss & Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela