skinandcosmetics.blogg.se

Det här med att länka och att vara på hugget...

Publicerad 2016-09-11 15:00:00 i Allmänt,

Alltså, internet är bra! Man når ut till många och bla bla bla...
 
Men när det gäller Oriflame så får man vara på hugget! :-)
Katalogerna byts ut var tredje vecka och det som är på erbjudande nu kanske inte är i fokus i nästa katalog. Därför har jag insett att saker jag har länkat till inte går att klicka sig in på längre helt enkelt för att just det erbjudandet inte finns kvar!
 
På ett sätt är det det som är tjusningen med Oriflame! Man behöver inte vänta hur länge som helst tills den där saken man suktar efter ska komma med ett bra erbjudande :-)
 
Nackdelen är dock att det jag länkar till inte kommer att vara aktuellt efter några veckor. Jag vet inte hur jag ska kringgå detta. Jag kommer fortsätta som innan, och om ni inte hinner trycka på länken innan den slutar gälla, ja då kan ni gå miste om ett grymt bra erbjudande!
 
Så, tips från coachen; Se till att vara på hugget :-)
 
Min online-store är dock alltid densamma!
 
Puss & kram på er!
 
/Elin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela