skinandcosmetics.blogg.se

Glimmrande ögonlock...

Publicerad 2016-09-10 16:10:29 i Allmänt,

Hej bloggen!
 
Oriflame har släppt en ny makeup-serie som heter Featherlight. Jag gissar att namnet valdes på grund av att produkterna är just fjäderlätta att bära. Jajamen, jag har mina ljusa stunder. Det där kom jag fram till alldeles själv :-)
 
Än så länge har jag testat mascaran, läppstiftet och ögonskuggan. Alla 3 är bra men nu ska vi snacka ögonskugga!
 
 
 
Den är inte i kletform, den är i puderform. Den lägger sig inte i veck. Den är superlätt att applicera! Och färgen som jag har köpt, taupe glow, är SÅ fin!! Eftersom jag går upp kl 05.40 på dagarna så har jag bara använt mascara de senaste månaderna, orka bry sig kl 06.00 liksom! MEN, nu går jag gärna upp 1 minut innan för att hinna lägga på ögonskuggan. För ja, det tar ju faktiskt inte mer än 1 minut att applicera så det är ju egentligen bara skitsnack att jag inte hinner/orkar så tidigt på morgonen #dåligursäkt Den håller HELA dagen dessutom!!
Nu, i katalog 13, är det bra pris på denna. Ordinarie pris är 149 kr men nu gäller 89 kr :-) Och den finns i 4 andra färger också! Kolla in katalogen, ögonskuggan finns på sid 51.
 
Vill ni beställa ögonskuggan eller något annat så kan ni göra det i min online-store! :-) Sök på The ONE loose eye shadow.
 
Vill ni komma i kontakt med mig så gör ni det på [email protected]
 
Ha en fortsatt underbar lördag!
 
/Elin.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela