skinandcosmetics.blogg.se

Helt ny produkt; NovAge Micro Exfoliating Scrub...

Publicerad 2016-09-12 15:00:00 i Allmänt,

Återigen, kan de inte bara kalla det för vad det är; ansiktsscrub, eller nåt?! Men skit i namnet nu, det är innehållet som spelar roll, som den gamla klyschan säger ;-)
 
Låt mig presentera en helt ny produkt:
Det är sheasmör i den här scruben, och jag har ju en svaghet för denna underbart lena ingrediens!
 
Brukar ni peela ansiktet? Om inte, börja gör det för bövelen!! Cellförnyelse är såå inne just nu!! Ok, det kan kännas som om man blivit manglad av en gaffeltruck i fejjan direkt efteråt men det är såå skönt när man smörjer in sig med en ansiktskräm och man känner hur len hyn blir.
 
Den finns att beställa i min Onlinestore. Ord. pris 229 kr men fram till 22 sep så gäller 159 kr. :-)
Klickar ni på länken så hittar ni också aktuell katalog att bläddra i.
 
Puss & kram!
/Elin.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Jag heter Elin. Här kommer du att få läsa om allt & inget. Mest om allt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela